Αξιολόγηση Φυσικής Α΄ τάξης Γυμνασίου / Π.Δ. 39 – 28/3/14

απόσπασμα ΠΔ 39/ 28-3-2014 / Σελ.1284

Άρθρο 5
Αξιολόγηση Φυσικής Α΄ τάξης Γυμνασίου
Για την εξέταση του μαθήματος της Φυσικής ισχύουν τα εξής:
Δίνονται στους μαθητές φύλλα αξιολόγησης, τα οποία  συνθέτονται από τον εκπαιδευτικό με βάση τα γνωστά στους μαθητές φύλλα εργασίας του μαθήματος, έχουν την παρακάτω μορφή και περιλαμβάνουν τα εξής ζητούμενα:
Α ερώτημα: Περιγραφή της σύνθεσης, της λειτουρ?
γίας και της εξέλιξης ενός πειράματος, το οποίο πε?
ριλαμβάνεται/εικονίζεται στα φύλλα εργασίας και έχει
πραγματοποιηθεί από τους μαθητές κατά τη διάρκεια
της εκπαιδευτικής διαδικασίας, καθώς και περιγραφή
του τρόπου βέλτιστης μέτρησης των φυσικών μεγεθών,
τα οποία ενδεχομένως έχουν μετρηθεί στο πείραμα.
Β ερώτημα: Καταγραφή συμπερασμάτων από το πεί?
ραμα του ερωτήματος Α.
Γ ερώτημα: Αξιοποίηση τιμών μέτρησης, οι οποίες
έχουν ληφθεί κατά τη διάρκεια ενός από τα προβλεπό?
μενα πειράματα στην τάξη και δίνονται σε πίνακα από
τον εκπαιδευτικό για τη σύνθεση διαγράμματος (όπως
αυτό το οποίο περιλαμβάνεται στο αντίστοιχο φύλλο
εργασίας του μαθήματος).
Δ ερώτημα: Καταγραφή συμπερασμάτων από το πεί?
ραμα του ερωτήματος Γ.
Ε έως Θ ερωτήματα: Απάντηση σε δύο από πέντε ερω?
τήματα, τα οποία αφορούν σε εφαρμογές, γενικεύσεις
ή ερμηνείες συμπερασμάτων από τα φύλλα εργασίας
που έχουν διδαχθεί οι μαθητές.
Οι μαθητές απαντούν υποχρεωτικά στα τέσσερα πρώ?
τα ερωτήματα (Α, Β, Γ, Δ) και επιλέγουν δύο από τα
επόμενα πέντε ερωτήματα (Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ). Τα ερωτήμα?
τα είναι ισοδύναμα και οι απαντήσεις βαθμολογούνται
ισότιμα.

&  το ΦΕΚ

 

 

Leave a Reply

Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Πρόσφατα Άρθρα
Ιστορικό